Awangardowa porcelana

porcelana
Opracowanie: A la Carte
Rosenthal zmienia spojrzenie na kulturę stołu i zdobywa aplauz młodego pokolenia. W ofercie firmy, obok klasycznych kolekcji porcelany będących niekwestionowanymi symbolami marki, systematycznie pojawiają się propozycje skierowane do Klientów o nowoczesnym poczuciu estetyki.

A la Carte to projekt znanego brytyjskiego duetu designerów – Robina Platta i Cairna Younga. Pracowali oni razem przez wiele lat dla takich firm jak Koziol, Driade, Sawaya&Moroni, Projektowali meble, sztućce i naczynia. W 2006 roku we współpracy z manufakturą ROSENTHAL stworzyli kolekcję porcelany A la Carte.
Zestawy misek, talerzy i miseczek śniadaniowych mają prostą geometryczną formę. Są pozbawione jakichkolwiek zdobień i świetnie pasują do minimalistycznych, oszczędnie urządzonych przestrzeni. Kolekcja dostępna jest w sześciu wersjach o egzotycznych nazwach: Tatami, Poncho, Scoop, Origami, Nimbus i Papyrus.

Już podczas premiery kolekcji na paryskich targach Maison et Objet, A la Carte zdobyło I nagrodę za design. W 2007 roku nowatorska kolekcja wyróżniona została nagrodą Design Plus – Design Award 2007 podczas Targów Ambiente we Frankfurcie.

W Niemczech ambasadorką linii A la Carte została Sarah Wiener, znana berlińska restauratorka. Zachwycona awangardową formą porcelany A la Carte skomponowała gamę potraw według własnych nietuzinkowych przepisów kulinarnych, które postanowiła podawać podczas ekskluzywnych przyjęć wyłącznie na porcelanie Rosenthala.

Cena 1-osobowego zestawu składającego się z trzech elementów: (miseczka, talerz głęboki i talerz płaski) – 370 zł.

www.rosenthal.pl
Na podstawie: Ceramica Group Sp. z o.o.
08-03-25 15:52
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.