Takie ulotki także możesz wręczać potencjalnym kontrahentom – jeśli będą zaprojektowane w ciekawy sposób, wtedy zdecydowanie nikogo to nie zdenerwuje, a może przynieść naprawdę dobry efekt.
Już dzisiaj mówi się, że druki akcydensowe mogą być przyszłością reklamy – Ty możesz złapać swoją wielką szansę na zdobycie nowych klientów już dziś dzięki tym podpowiedziom, które możesz natychmiast wykorzystać w zakładzie. Nawiasem mówiąc, kalendarze to świetne nośniki reklamy. Bardzo wielu ludzi posługuje się w życiu codziennym wszelkiego rodzaju organizerami, kalendarzami książkowymi czy notesami. Już dziś powinniśmy pomyśleć jak powinny wyglądać nasze firmowe kalendarze. W księgarniach kalendarze na następny rok pojawiają się już w okolicy października, zatem należy być przygotowanym i naszym kontrahentom czy partnerom w interesach dać w prezencie piękny organizer z naszym logo i dodatkowymi informacjami.